A weboldalkészítés menete

Ha egy cég hasznos, jól működő weboldalt szeretne készíttetni, néhány szempontot érdemes végiggondolni a feladat megkezdése előtt. A honlapkészítés ugyanis számtalan izgalmas lehetőséget kínál számunkra, csak ki kell választani a megfelelőket. A 0. szempont: Mi a célunk a weboldallal? Vannak weblapok, amelyek inkább információkat nyújtanak leendő ügyfeleiknek; vannak, amelyek vásárlási lehetőséget kínálnak; egy részük pedig […]

Digitális marketing trendek 2016-ra

A digitális reklám rendkívül gyorsan változó terület, és úgy tűnik, hogy folyamatosan új technológiákat, célzási lehetőségeket és javaslatokat kell megérteni és feltárni. Ez az állandó kavalkád néha szédítőnek tűnik, pedig az egyik legjobb dolog az iparágban. Képes fenntartani az érdeklődést, és újításokat látunk, bármerre fordulunk. Ebben a bejegyzésben elővesszük a kristálygömbünket, és bemutatunk néhány trendet, […]

CMS-rendszerek

Manapság már alapvető követelmény egy honlaptól, hogy tulajdonosa akár önállóan is módosítani tudja a benne szereplő tartalmat. Ezen változtatások elvégzését segítik a CMS-rendszerek. Mi az a CMS-rendszer? Content management system, magyarul tartalomkezelő rendszer. Olyan szoftvert jelent, amellyel több személy együttműködésével készülő munkákat lehet koordinálni. Több fajtája van, a továbbiakban a webtartalom-kezelő rendszerről (WCMS) lesz szó. […]

Ofszet és digitális nyomtatás

Kiadványainkat (szórólapok,katalógusok, brossúrák, információs anyagok,DM-levelek…) kétféle nyomdai technológiával állíthatjuk elő: ofszet és digitális nyomtatással. Az alábbi összefoglaló segít eldönteni, hogy mikor milyen típusú nyomdával érdemes felvenni a kapcsolatot. Az ofszet nyomtatás: Általában jobb minőséget produkál, minta digitális nyomtatás, de csak nagyobb, kb. 1000 feletti példányszámnál érdemes igénybe venni. Ilyenkor gazdaságosabb is, mint a digitális technológia. […]

Kültéri és beltéri reklámhordozó anyagok

A reklámkivitelezés során előbb-utóbb felmerül a kérdés: milyen anyagra kerüljön a megszerkesztett grafika. A döntéshez tudnunk kell, hogy kül- agy beltérre szánjuk-e a reklámot, milyen hosszú élettartamot várunk el tőle, és természetesen az ára sem mellékes kérdés. Kültéri reklámhordozó anyagok: Beltéri reklámhordozó anyagok: